Star wars på Grønland!

Dagbladet rapporterer at skyting på Grønland skyldes «uoverensstemmelser i rommiljøet»:

http://www.dagbladet.no/2013/03/19/nyheter/innenriks/skyting/oslo/26285159/

Komet

Komet

I dette rommiljøet ser jeg for meg astrofysikere som hardnakket står på sin teori om kometers bane og blir utfordret av en oppkomling som har funnet svakheter i grunnformlene! «Det er feil bane!», roper den forsmådde astrofysiker, men blir ikke tatt alvorlig!

Formler

Formler

Etter at den avviste astrofysiker har tagget formler på veggen til bopelen til den mest populære astrofysikeren, blir det etablerte rommiljøet forbannet. Men det er ingen gentlemanstakter! Kamp på bare nevene! OK, R2D2 har ingen armer. Frem med lyssabelen! Ikke oppfunnet enda? Vel, gammeldags gønner får holde!

C3PO og R2D2

C3PO og R2D2

Kanskje de kan kontakte noen i miljøet av kortvokste. De kan kanskje skaffe gønnere? Nei, ikke thai-miljøet. Neida, ikke vietnam-miljøet heller. Dverger, for pokker! Æsj, nå måtte jeg si det forbudte ord. Vel, jeg får gå «under cover» til folk roer gemyttene.

Gimli den kortvokste

Gimli den kortvokste

Solarium og løsnese. Da likner jeg en mørkhudet. Likner, sier du; Jeg er jo da  mørkhudet. Neida, parerer jeg. Jeg er ikke mørkhudet, jeg er bare mørk i huden. Og denne løsnesen gjør at jeg likner mer en mørkhudet. Gjør en bred nese at du får mørkere hud, spør du? Nei, for pokker. Jeg likner en mørhudet når jeg har bredere nese. Skulle også hatt større lepper, men det er litt vanskeligere å få til. Gir store lepper mørk hud, spør du? Du lurer på om plastisk kirurgi av lepper da medfører mørk hud? Men for pokker! Det er ikke min mørkere hud jeg snakker om! Jeg snakker om at jeg likner en neger!

Løsnese

Løsnese

Uæææ! Forbrytelse mot menneskeheten! Jeg sa det hyperkriminelle ordet! Nå er det å søke bistand hos rommiljøet! Nei, ikke sigøynerne! Jeg trenger å flykte fra planeten!

PS: Denne bloggposten er fortsatt relevant: https://gruppepress.wordpress.com/2011/09/22/neger/

Legg igjen en kommentar

